FAQ

Jeg har fået et produkt, som blev ødelagt under forsendelsen – hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du tager kontakt til os inden for 7 dage. Vi har behov for billeder og en skriftlig beskrivelse af skaden på varen. Dette kan du gøre pr. mail, senest 7 dage efter modtagelsen.

Jeg ønsker et produkt fra et mærke, I fører. Men I sælger ikke dette produkt. Hvad gør jeg?

Tag kontakt til vores kundeservice. Så undersøger vi sagen og melder tilbage til dig, når vi få produktet hjem til dig. Ellers kan vi henvise dig til et tilsvarende (eller bedre) produkt.

Jeg ønsker at annullere eller ændre på en ordre. Hvad gør jeg?

Hvis ordren endnu ikke er behandlet, kan vi foretage ændringer. Det kan vi dog ikke, hvis den er afsendt. Hvis du ønsker at annullere ordren, kan du nægte modtagelse hos postvæsenet.

Jeg har modtaget en ordre, men ønsker at returnere den. Hvordan gør jeg det?

Du skal i dette tilfælde kontakte GirlsSquat med dit ordrenummer, så vi kan hjælpe dig med at sende den retur til os.

Min pakke er blevet væk i posten. Hvad gør jeg?

Hvis din pakke er forsvundet, tager vi os af problemerne med forsendelsen. Skriv til vores kundeservice i dette tilfælde.

Der er en produktionsfejl på mit produkt. Hvad gør jeg?

Varen skal returneres til os. Så undersøger vi sagen og melder tilbage til dig.

Jeg ønsker en vare, som ikke er på lager. Hvornår får I den på lager igen?

Skriv en mail til vores kundeservice, så undersøger vi sagen og sender en dato tilbage til dig. Det er vigtigt, at du tager kontakt til os inden for 7 dage. Vi har behov for billeder og en skriftlig beskrivelse af skaden på varen. Dette kan du gøre pr. mail, senest 7 dage efter modtagelsen.